Понеделник 01 Мар 2021
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Се наоѓате во: Дома Болести Органи за варење
Органи за варење
Варењето на храната PDF Печати Е-пошта

Проблеми со варењето на храната, зошто се јавуваат и како да се надминат?

Многу луѓе страдаат од проблеми со варењето, стомачни грчеви, болки, неправилна апсорпција.. но многу малку луѓето обрнуваат внимание на доброто и правилно варење на храната. Добро варење и правилната апсорпција се многу важни за одржување на здравјето на целото тело и одржување на стабилна крвна слика.

Луѓето често имаат вакви проблеми и најчесто инстантно ги решаваат со лекови, но најважно е да дознаеме која е основата т.е. зошто се јавуваат овие проблеми. Прочитајте ги нашите совети можеби ќе ви бидат корисни доколку и вие спаѓате во оваа голема група на луѓе кои често имаат проблеми со варењето.

Проблемите со варењето се јавуваат од разни причини, но најчесто сe јавуваат поради:

Одредена храна

Одредена храна може да предизвика проблеми со варењето, но исто така проблеми со варењето предизвикува и честото избегнување на природните оброци и нивно заменување со оброци кои содржат многу вештачки состојки. Честото користење на здрави природни состоки, овошје или про-биотски јогурт е многу важно за подобрување на варењето.

Емоционални проблеми – стрес

Можеби ова ви е чудно, но според истражувањата, емоционалните проблеми и стресот се најчеста причина за проблеми со варењето. Доколку не сте опуштени и сте под голем стрес, желудникот со сигурност нема да може правилно да ја свари храната.

Недоволно џвакање на храната

Ако недоволно ја џвакате храната и јадете набрзина, тогаш ризикувате често да имате проблеми со варењето баш поради оваа причина.

Што треба да правиме за да го подобриме варењето?

Релаксација пред оброк

Важно е никогаш да не јадете набрзина, секогаш да бидете одморени пред да го земете оброкот и да бидете опуштени. Откако ќе се одморите, земете да јадете и внимавајте како го правите тоа, односно:

Добро џвакајте. Трудете се секој залак добро да го соџвакате бидејќи со тоа ќе му помогнете на желудникот полесно да ја вари храната, а со тоа и ќе ги намалите шансите за поголеми проблеми подоцна.

Опуштете се после јадење. После јадење најдобро е да одморите 5-10 минути за да варењето започне правилно. Можете да излезете во дворот, да седнете и да одморите. Но, избегнувајте лежење или активно движење барем 10 минути откако ќе завршите со оброкот.

Имајте исправен став. Докажано е дека подгрбавеноста за време на јадењето допринесува за проблеми со варењето, па затоа додека јадете не подгрбавувајте се, туку држете се колку што можете поисправено.

 


Популарни

Посетители

Има 8 гости присутни

Анкета

Ви се допаѓаат производите на ПРИМЕД?